Kem Anak Soleh ( KEMAS ) 2011 Kembali Lagi...

Thursday, March 31, 2011


Panatia Pengajian Islam SMKA Sheikh Hj. Mohd Said ( SHAMS ) dan Badan Agama,Dakwah, Akhlak dan Rohani ( BADAR ) dengan Kerjasama Alumni akan mengadakan Kem Anak Soleh ( KEMAS ) 2011 bermula 1 April ( Jumaat ) - 3 April ( Ahad ) 2011 bertempat di SMKA SHAMS.

KEMAS merupakan program tahunan SMKA SHAMS yang mana melibatkan semua pelajar tingkatan 1 dan alumni sebagai tenaga fasilitator.Program ini bertujuan bagi memantapkan lagi pemahaman para pelajar dalam aspek ibadah khususnya berkaitan solat.Selain itu, ia  juga menerapkan elemen pemantapan jatidiri dan sahsiah unggul disamping melatih pelajar - pelajar agar bersiap siaga untuk menjadi pemimpin pada masa akan datang.

Warga Kerja Murobbi BADAR mengucapkan syabas dan tahniah kepada alumni yang sudi menyumbangkan tenaga dan khidmat bakti kepada sekolah dalam usaha memastikan generasi SHAMS di didik dan ditarbiyah mengikut acuan Al-Quran dan As-Sunnah.Murobbi BADAR juga mendoakan agar program yang bakal dilaksanakan berjalan dengan lancar dan mendapat keberkatan illahi seterusnya menghasilkan impak yang positif kepada para pelajar.Siru a'la Barakatillah.....

0 comments:

Post a Comment