Pn. Nuri Ab. Hak

Monday, March 14, 2011


14 Mac- Warga kerja Murobbi BADAR ingin mengucapkan Tahniah kepada Pn. Nuri Ab. Hak atas lantikan sebagai Pengetua SMA Rantau,N.Sembilan.Secara tidak langsung beliau akan berpindah daripada SMKA Sheikh Hj. Mohd Said,Seremban ( SHAMS ) ke SMA Rantau.

BADAR SMKA SHAMS sudah pasti akan terasa kehilangan beliau yang merupakan Murobbi yang komited dalam melaksanakan tugas dan amanah disamping sifat keibuan yang sentiasa memberi tunjuk ajar dan nasihat kepada warga kerja BADAR dan para pelajar.

Ketika tiba saat perpisahan janganlah kalian berduka, sebab apa yang paling kalian kasihi darinya mungkin akan nampak lebih nyata dari kejauhan - seperti gunung yang nampak lebih agung terlihat dari padang dan dataran.
Dikesempatan ini, pihak Murobbi BADAR ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada Pn. Nuri atas sumbangan tenaga,kewangan dan nasihat kepada BADAR sesi 2011. Semoga Pn. Nuri dapat melaksanakan tugas dengan baik ditempat yang baru. Kami pihak murobbi BADAR sentiasa mendoakan yang terbaik untuk puan dan kami berharap hubungan yang terjalin terus berkekalan. 

0 comments:

Post a Comment