Semoga Berjaya Dengan Cemerlang!

Friday, September 30, 2011


Tanggal 4 Okt 2011 semakin hampir,sudah pasti semua calon peperiksaan PMR merasai kehangatan bahangnya peperiksaan tersebut.Bagi calon PMR SMKA SHAMS 2011,tarikh ini bakal menjadi tarikh penting untuk mencipta kegemilangan setelah mana 3 tahun menuntut ilmu di bumi tarbiyah SMKA SHAMS. Secara realitinya,jangan kita lupa hadaf (tujuan) menuntut ilmu adalah kerana Allah.Namun sebagai wasilah untuk mencapai keredhaan Allah,sewajarnya kita sebagai umat Islam bersungguh -sungguh dalam setiap perkara yang dilakukan.Oleh itu,kejayaan yang cemerlang perlu dicapai untuk menuju redha-Nya.

Kami selaku murobbi yang dipertanggungjawabkan oleh Allah SWT untuk mendidik dan membimbing pelajar - pelajar akan sentiasa bermohon dan bermunajat kepada illahi agar semua calon PMR SMKA SHAMS 2011 dikurniakan ketenangan dan kesihatan seterusnya mencapai kecemerlangan.InsyaAllah,jika usaha yang dilakukan secara bersungguh-sungguh,nescaya Allah akan perkenankan.

Diharap semua calon bersedia dari sudut jasmani,emosi,rohani dan intektual untuk menghadapi peperiksaan tersebut.Teruskan berusaha dan berdoa kepada Allah.Semoga kejayaan cemerlang menjadi milik anda!

0 comments:

Post a Comment